Ύλη 2017-2018
- Details
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ Σχ. Έτος : 2017 - 18
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
Α΄ΤΑΞΗ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1
ΙΙ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ
ΙΙΙ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2
ΙΙ. ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΙΣΜΟΣ
ΙΙΙ. Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Α
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Α , Β , Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Α , Β , Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Α , Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 10: A
ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Α, Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Γ1
Α΄ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Ομήρου , Οδύσσεια
Εισαγωγή: Κεφ. 1,3, 4, 5 (από το κεφ. 5 μόνο τις πηγές της Οδύσσειας), 6, 7, 8.
Κείμενο:Σελίδες του διδακτικού βιβλίου: 39, 40, 41, 42, 51, 52, 53, 54, 55, 57, 58, 59 (μέχρι στίχ. 251), 63, 64, 65, 73 (από στίχο 139 και εξής), 74, 75, 76, 77 (μέχρι το στίχο 259), 93 (από τον στίχο 373 και εξής), 94, 96, 97, 98, 127, 128, 129, 149, 150, 152 (από το στίχο 89), 153, 154, 155 (μέχρι το στίχο 270).
Σημειώσεις για αφηγηματικά και πολιτιστικά στοιχεία: Όλες οι σημειώσεις που περιέχονται στις πιο πάνω σελίδες
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1
17-18) Γ1 ΕΙΔΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2
34-35) Γ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ (ΔΟΜΗ & ΣΥΝΔΕΤΙΚΕΣ-ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3
40-55) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΑΦΗΓΗΣΗ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
(Ξεχωρίζω τα κειμενικά είδη και τα χαρακτηριστικά του κάθε είδους)
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 ΔΙΑΤΡΟΦΗ &ΥΓΕΙΑ
63-64) Β1. ΟΝΟΜΑΤΙΚΗ ΦΡΑΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
65) Β2. ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ
72-74) Γ2 ΚΛΙΣΗ ΕΠΙΘΕΤΩΝ
74-76) Δ ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΣΥΝΘΕΣΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 ΘΕΑΤΡΟ & ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
82-84) Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
84) Β1 ΡΟΛΟΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ
85) Β2.1 ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ
86-87) Β2.2 ΣΥΖΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ
89-91) Β2.4 ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ
91-92) Β3 ΤΑ ΣΥΝΔΕΤΙΚΑ ΡΗΜΑΤΑ
92-93) Γ. ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΡΗΜΑΤΑ
93) Δ. ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ
94-95) Ε. ΤΟ ΡΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
100-103) Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
104-105) Β. ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
106-107) Γ. ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
107-108) Δ. ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ-ΠΛΑΓΙΟΤΙΤΛΟΙ
108-109) ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 7 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΟΘΟΝΗ-ΕΙΚΟΝΑ
112-115) Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
118) Γ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΕΠΙΘΕΤΑ
119) Δ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
124-126) Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
127-130) Β. ΠΑΡΑΤΑΞΗ
131-135) Γ. ΑΦΗΓΗΣΗ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
1.Το πιο γλυκό ψωμί
2.Η Νέα Παιδαγωγική
3.Η ζωή στη Σύμη
4.Τα κόκκινα λουστρίνια
5.Ο πιστός φίλος
6.Γραφείον Ιδεών
7.Το μαύρο κύμα
8.Στρίγκλα και Καλλονή
ΙΣΤΟΡΙΑ
Από το κεφάλαιο Β’(Η Εποχή του Χαλκού):
Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός (σελ. 21-22)
Ο Μινωικός Πολιτισμός (23-25)
Η θρησκεία και μη ταέχνη των Μινωιτών (26-28)
Ο Μυκηναϊκός κόσμος (29-32)
Η μυκηναϊκή θρησκεία και τέχνη (33-35)
Από το κεφάλαιο Δ’ (Αρχαϊκή εποχή)
Αποικιακή εξάπλωση (43-44)
Η πόλη-κράτος και η εξέλιξη του πολιτεύματος (45-47)
Η Σπάρτη (48-49)
Αθήνα: από τη βασιλεία στην αριστοκρατία (50-51)
Αθήνα: πορεία προς τη Δημοκρατία (52-53)
Οι πανελλήνιοι Δεσμοί(54-56)
ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ: Δύο κόσμοι συγκρούονται (57-59)
Η οριστική απομάκρυνση της περσικής επίθεσης (60-62)
Η Τέχνη (65-67)
Από το κεφάλαιο Ε’: (Η ηγεμονία της Αθήνας)
Η συμμαχία της Δήλου- Η Συμμαχία όργανο της Αθηναϊκής Ηγεμονίας (69-70)
Το δημοκρατικό πολίτευμα σταθεροποιείται – Ο Περικλής και το δημοκρατικό πολ. (71-72)
Η λειτουργία του πολιτεύματος. Οι Λειτουργίες (73-74)
Η σύγκρουση της κοινωνίας – Η καθημερινή ζωή. (75-77)
Η διαδικασία της μόρφωσης – Ο Αθηναίος και η εργασία – Ο Αθηναίος γιορτάζει (78-81)
Από το κεφάλαιο ΣΤ’: Μόνο σελίδες 83 και 88 (τα αίτια, οι αφορμές και τα αποτελέσματα του πελοποννησιακού πολέμου
Κεφάλαιο Ζ (Η ανάπτυξη της Μακεδονίας)
Αλέξανδρος. Η κατάκτηση της Ανατολής (100-101)
Το έργο του Αλεξάνδρου (102-103)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄
Α΄ Μέρος: Κεφ. 1: 1.4 , 1.5
Κεφ. 2: 2.1 , 2.2 , 2.3 , 2.4 , 2.5 , 2.6
Κεφ. 7: 7.1 , 7.2 , 7.3 , 7.4 , 7.5 , 7.6 , 7.8
Β΄ Μέρος: Κεφ. 1: 1.5 , 1.6 , 1.7 , 1.8 , 1.9 , 1.10 , 1.11 , 1.13
Κεφ. 2: 2.3 , 2.6
Κεφ. 3: 3.1 , 3.2
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Α 1.1. , Α 1.2. , Α 1.3. , Α 1.4
Β 1. 2 , Β 2.1. , Β 2.2., Β 3.1. , Β 3.2. , Β 3.4. , Β 4.1. , Β 4.2. , Β 4.3.
ΦΥΣΙΚΗ
ΦΥΛΛΟ 1 :
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ - Η ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ
ΦΥΛΛΟ 2 :
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΧΡΟΝΟΥ - Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ (ΜΟΝΟ η ΣΕΛ.5 ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ)
ΦΥΛΛΟ 3 :
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΑΖΑΣ - ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΦΥΛΛΟ :
(ΑΠΟ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΟΧΙ ΒΙΒΛΙΟ) -ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ
(ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΤΟΥΣ -ΚΥΒΙΚΟ ΜΕΤΡΟ- ΛΙΤΡΟ- ΚΥΒΙΚΟ ΕΚΑΤΟΣΤΟ )
ΦΥΛΛΟ4:
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ -Η ΒΑΘΜΟΝΟΜΗΣΗ
ΦΥΛΛΟ 10 :
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ - ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΦΥΛΛΟ 11 :
ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ - ΕΝΑΣ Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΦΥΛΛΟ 12:
ΑΠΌ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ - ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. : 1.1 , 1.2 , 1.3 , 1.4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. : 2.1 , 2.2 , 2.3 , 2.4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. : 3.1 , 3.2 , 3.4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. : 4.1 , 4.2 , 4.4
ΑΓΓΛΙΚΑ
ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ (KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ)
-
Think Teen! STUDENT’S BOOK UNITS 2-5
-
Όλη η γραμματική και το λεξιλόγιο που διδάχθηκε κατά το σχολικό έτος. Συγκεκριμένα τα γραμματικα φαινόμενα που έχουν διδαχθεί είναι τα εξής:
-
Present Simple – Adverbs of frequency
-
Present Continuous
-
Stative Verbs
-
Countable – Uncountable nouns /Quantifiers
-
Giving Advice
-
Comparisons
-
Past Simple – Past Continuous – used to
-
Relative Clauses
ΑΓΓΛΙΚΑ - Α΄ Γυμνασίου - Αρχάριοι (ΓΙΑΤΡΕΛΗ) :
κεφάλαια 1-5 από το Think Teen Student's Book
και Workbook (Αρχάριοι) Α΄ Γυμνασίου
ΓΑΛΛΙΚΑ
Method action fr gr 1 unites 1,2,3 vocabulaire et grammaire les nombres
0-60
Articles definis
Articles indefinis
Masculin/feminin
Formation du pluriel des adjectifs
Adjectifs possessifs
Se presenter
De presenter /decrire qq un
Verbes etre avoir aller
Venue jouer parler ecouter
Manger
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1-3 από τετράδιο μαθητή και από τετράδιο εργασιών ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, η διδαχθείσα σε αυτές τις ενότητες (στο Βιβλίο του μαθητή και στο Τετράδιο εργασιών)
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Βιβλίο μαθητή
Lektion 1, σελίδες: 13 έως 18, 21 και 22
Lektion 2,σελίδες: 24 έως 29, 31, 35 έως 36
Lektion 3, σελίδες: 38 έως 45, 51 έως 52
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Προσωπικές αντωνυμίες,
Κλίση ομαλών ρημάτων, ρημάτων με ιδιαιτερότητες(heißen, arbeiten, angeln), ανώμαλων ρημάτων (sprechen, fahren), βοηθητικών ρημάτων (haben, sein)
Οριστικό/αόριστο άρθρο (ονομαστική),
Αριθμοί (0-100)
Σύνταξη προτάσεων (Κύρια πρόταση, Ερώτηση, Σύνδεση προτάσεων με und)
Β΄ΤΑΞΗ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΣΕΛΙΔΕΣ: 16,20,21,43,45,47,65,72,73,74
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Α ,Β1, Β2 , Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Α, Β1 , Β2, Γ1
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Β2, Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Α, Β1, Β2, Γ1(1)
ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Α, Β1, Β2, Γ2
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Β2, Γ2
ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Β1, Β2, Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Γ
ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Γ
Β΄ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Ι. ΕΙΣΑΓΩΓΗ : Σελίδες 8 – 11
ΙΙ. ΚΕΙΜΕΝΟ: Α, στίχοι 1 – 53 , 54 – 306 , 350 – 431α
Ζ, στίχοι 369 – 529
Ι, στίχοι 225 – 431
Π, στίχοι 684 – 867
ΙΙΙ. Τα σχόλια των αντίστοιχων ενοτήτων
ΙV. Από τις ερωτήσεις – θέματα για συζήτηση α) σελ. 22, οι ερωτήσεις 4 και 5
β) σελ. 32, οι ερωτήσεις 1 , 3 , 4 , 5 , 7
γ) σελ. 78, οι ερωτήσεις 1 , 2 , 4 , 6 , 9
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ενότητα 1η: Α, Β, Γ, Δ, Ε
Ενότητα 2η: Α, Β, Γ2, Δ, Ε, ΣΤ
Ενότητα 3η: Α, Β, Γ, Δ, Ε
Ενότητα 4η: Α, Β, Γ, Δ, Ε
Ενότητα 5η: Α,ΣΤ
Ενότητα 6η: Α, Β, Γ, Δ, Ε
Ενότητα 7η: Α, Β
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Ινδιάνος Σιάτλ : «Ένα παλιό μήνυμα για τον σύγχρονο κόσμο»
Γιώργος Ιωάννου : « Να 'σαι καλά δάσκαλε!»
Άννα Φρανκ: «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ»
Διδώ Σωτηρίου: «Όταν πρωτοκατέβηκα στη Σμύρνη»
Γιάννης Μαγκλής : «Γιατί;»
Ζωρζ Σαρή: «Και πάλι στο σχολείο…»
Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ: «Ο μικρός πρίγκιπας και η αλεπού»
Μαρία Ιορδανίδου¨: «Στην εποχή του τσιμέντου και της πολυκατοικίας»
ΙΣΤΟΡΙΑ
Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη (7-9)
Ο Ιουστινιανός και το έργο του (16-18)
Ο Ηράκλειος και η δυναστεία του (610-717) (σελ. 19-21)
Οι Σλάβοι και οι σχέσεις τους με το Βυζάντιο (23)
Το εμπόριο και ο πολιτισμός του Ισλάμ (29-30)
Η διαμόρφωση της μεσαιωνικής ελληνικής βυζαντινής αυτοκρατορίας (32-33)
Η μεταβατική εποχή: Οι έριδες για τη λατρεία των εικόνων. (34-35)
Η διάδοση του Χριστιανισμού στους Μοραβούς και τους Βουλγάρους. (39-40)
Η Βυζαντινή Εποποιϊα. Επικοί αγώνες και επέκταση της Αυτοκρατορίας (41-42)
Η ίδρυση, η εξέλιξη και ο εκχριστιανισμός του Ρωσικού Κράτους (43-44)
Από το κεφάλαιο «Η νομοθεσία της Μακεδονικής δυναστείας» μόνο το β’ κεφ: Νόμοι και αγώνας κατά των δυνατών (σελ. 50-51)
Η ενετική οικονομική διείσδυση και το σχίσμα των Εκκλησιών (57-58)
Οι σταυροφορίες και η πρώτη άλωση της Πόλης (59-61)
Εξάπλωση των Τούρκων και τελευταίες προσπάθειες για ανάσχεσή τους (65-66)
Η Άλωση της Πόλης (67-68)
Ο Καρλομάγνος και η εποχή του (89-90)
Οι ανακαλύψεις (110-112)
Δυνάμεις επιβίωσης του Ελληνισμού: Η Εκκλησία και τα προνόμια, Ο θεσμός της κοινότητας, Οι Φαναριώτες, Αρματολοί και κλέφτες (σελ 134-136).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β'
ΑΛΓΕΒΡΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: 1.1, 1.2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: 2.1, 2.2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: 3.2, 3.3, 3.4
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: 1.2, 1.3, 1.4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: 2.1, 2.2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: 3.1, 3.2, 3.3, 3.5
ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗ
1.3. Τα φυσικά μεγέθη και οι μονάδες τους (σελ. 14-18)
(Θεμελιώδη μεγέθη- μήκος, μάζα, χρόνος- παράγωγα μεγέθη- εμβαδόν,
όγκος, πυκνότητα)
2.1. Περιγραφή της κίνησης (σελ. 24-28)
(θέση, μετατόπιση, χρονικό διάστημα, τροχιά)
2.2. Η έννοια της ταχύτητας (σελ. 29 και 30)
(μέση και στιγμιαία ταχύτητα- μετατροπή μονάδων ταχύτητας)
3.1. Η έννοια της δύναμης (σελ. 43-46)
3.2. Δύο σημαντικές δυνάμεις στον κόσμο (σελ. 47-49)
3.3. Σύνθεση και ανάλυση δυνάμεων (σελ. 49-51)
(σύνθεση δυνάμεων- συνισταμένη,
σύνθεση δυνάμεων με την ίδια διεύθυνση και φορά, σύνθεση δυνάμεων
με ίδια διεύθυνση και αντίθετη φορά, αντίθετες δυνάμεις, σύνθεση
δυνάμεων με κάθετες διευθύνσεις)
3.4. Δύναμη και ισορροπία (σελ. 52 και 53)
3.5. Ισορροπία υλικού σημείου ( σελ. 54)
(όχι ανάλυση δυνάμεων και ισορροπία)
3.6. Δύναμη και μεταβολή της ταχύτητας (σελ. 55-57)
3.7. Δύναμη και αλληλεπίδραση (σελ. 57 και 58)
(όχι «εφαρμογές» σελ. 58)
4.1. Πίεση (σελ. 65-68)
(όχι το παράδειγμα με την πινέζα σελ.66, ναι τα παραδείγματα σελ. 67)
4.2. Υδροστατική πίεση (σελ. 68-71)
4.4. Μετάδοση των πιέσεων στα ρευστά- Αρχή του Pascal (σελ. 75, 76)
4.5. Άνωση- Αρχή του Αρχιμήδη (σελ. 77-79)
5.1. Έργο και ενέργεια (σελ. 89-92)
(έργο δύναμης, περιπτώσεις έργου, υπολογισμός έργου μόνο το Α)
5.2. Δυναμική- Κινητική ενέργεια (σελ. 93-96)
5.3. Η μηχανική ενέργεια και η διατήρησή της (σελ. 97-99)
(όχι «έργο και μηχανική ενέργεια», όχι «μετατροπές ενέργειας» σελ. 98)
· Στην εξεταστέα ύλη συμπεριλαμβάνονται και οι ερωτήσεις και ασκήσεις του βιβλίου που αντιστοιχούν σε αυτή.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΠΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : «Οι οργανισμοί στο περιβάλλον τους»
ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 2.1, 2.2 , 2.4
ΑΠΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: «Οι ασθένειες και οι παράγοντες που σχετίζονται με την εμφάνιση τους»
ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 4.1, 4.2, 4.3, 4.4
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Τα μαθήματα: 1 , 2 , 3 , 7 , 8 , 9 , 10 , 12 , 15 , 19 , 24 , 25 , 26 , 27 , 30 , 32
ΧΗΜΕΙΑ
ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : «Εισαγωγή στη χημεία»
ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 1.2, 1.3
ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: «Από το νερό στο άτομο»
ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 2.2, 2.2-2, 2.3, 2.3-2, 2.3-3, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11
ΑΓΓΛΙΚΑ
ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ (Κωνσταντίνου)
Think Teen 2nd Grade Student’s Book Units: 1, 2, 3 σελ. 9 - 63
Think Teen 2nd Grade Workbook Units: 1, 2, 3 σελ. 6 - 49
ΑΡΧΑΡΙΟΙ (Γιατρέλη)
ΤΗΙΝΚ ΤΕΕΝ! STUDENT’S BOOK
2nd grade Units 1-5
ΓΑΛΛΙΚΑ
Methode action fr gr 1 unites 4,5,6
Les pieces et les meubles
Les vetements
Αριθμοί 1-100
Adverbs de lieu
Prepositions
Negation ne...pas/n ....pas
Verbes du 1 er groupe er
Passé compose etre et avoir
Imparfait
Futur proche/futur simple
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ 5-7 από τετράδιο μαθητή και από τετράδιο εργασιών ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, η διδαχθείσα σε αυτές τις ενότητες (στο Βιβλίο του μαθητή και στο Τετράδιο εργασιών)
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Βιβλίο μαθητή
Lektionen 5,6,7
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ:
1.Άρθρα: ονομαστική + αιτιατική άρθρων: οριστικού, αόριστου και άρνησής του και κτητικής αντωνυμίας,Χρήση αιτιατικής ως αντικείμενο
2.Κλίση:a. ομαλών ρημάτων(Οριστική ενεστώτα),b. βοηθητικών ρημάτων, c. ανώμαλων ρημάτων, d. Χωριζόμενων ρημάτων
3.Modalverben: α.(können, müssen, dürfen, wollen) Κλίση, χρήση -
4.ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ
5..Ερωτηματικές λέξεις:Fragewörter; Wie lange, Wieviele, Wann, Wie oft και σχετικές απαντήσεις. (Δες και σελ. 169: wer….)
6.Ωρα: Επίσημη ώρα // Ώρα στην καθομιλουμένη
7.Συντακτικό: θέση όρων στην πρόταση (υποκείμενο, ρήμα, ...)
Γ΄ΤΑΞΗ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΣΕΛΙΔΕΣ: 14,16,18,39,40,56,57,58,60,68,79,90
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Ενότ. 1η Α, Γ
Ενότ. 2η Α, Γ1
Ενότ. 4η Α
Ενότ. 6η Α, Γ1, Γ2
Ενότ. 8η Α, Γ1.1, Γ1.2, Γ2
Ενότ. 9η Α, Γ
Ενότ. 10η Γ
Ενότ. 11η Γ
Λεξιλόγιο : Ετυμολογική επεξεργασία λέξεων των κειμένων των παραπάνω ενοτήτων.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (ΒΙΒΛΙΟ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ):
σελ. 65-67(αρχή σελίδας 67) και 69-76
ΚΕΙΜΕΝΟ: Ευριπίδη, Ελένη
Στίχοι: 1-82, 437-575, 786-840, 942-1219, 1286-1424 και 1500-1592.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ενότητες : 1η , 2η , 3η ολόκληρες
Ενότητα: 4η όχι το Γ ΄μέρος
Ενότητα: 5η όχι το Γ΄μέρος
Ενότητα: 6η μέχρι και το Β2
Ενότητα: 8η το Ε
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
1. Του γιοφυριού της Άρτας
2. Απομνημονεύματα
3. Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
4. O κακός μαθητής
5. Στα 200 π.Χ.
6. Πρώτες Ενθυμήσεις
7. Ο Παχύς και ο Αδύνατος
8. Ζητείται Ελπίς
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ : 1η , 5η , 7η , 8η , 9η , 10η , 17η , 18η , 19η , 20η ,
27η , 29η , 30η , 31η , 32η , 34η , 38η
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ Ι Τα κεφάλαια : 2, 3 , 4 , 5
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ Τα κεφάλαια : 8 , 9 , 10 , 12.1 , 12.2
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ Το κεφάλαιο : 13.4
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ’
Α΄ Μέρος : Κεφ. 1: 1.2 , 1.3 , 1.4 , 1.5 , 1.6 , 1.8 , 1.9 , 1.10
Κεφ. 2: 2.2 , 2.3 , 2.5
Κεφ. 3: 3.3
Β΄ Μέρος : Κεφ. 1: 1.1 , 1.5 μόνο η υποπαράγραφος Β
Κεφ. 2: 2.1 , 2.2 , 2.3
ΦΥΣΙΚΗ
Κεφάλαιο 1 : 1.1 , 1.2 , 1.3 , 1.4 εκτός ηλέκτριση με επαγωγή και ηλέκτριση μονωτών με επαγωγή, 1.5
Κεφάλαιο 2 : 2.1 , 2.2 εκτός ταχύτητας ηλεκτρονίων στο ηλεκτρικό κύκλωμα και διαφορά δυναμικού στο ηλεκτρικό κύκλωμα , 2.3 έως σελ. 46 , 2.5 από σελ.54 έως 58
Κεφάλαιο 3 : 3.6
Κεφάλαιο 4 : 4.1 , 4.2
Κεφάλαιο 5 : 5.1 , 5.2 , 5.3, 5.4, 5.5
ΧΗΜΕΙΑ
Ενότητα 1η : «Τα οξέα» υποενότητες: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6
«Οι βάσεις» υποενότητες: 2.1, 2.2, 2.3
«Εξουδετέρωση» υποενότητες: 3.1
«Τα άλατα» υποενότητες 4.1, 4.2, 4.3, 4.4
Ενότητα 2η : «Ο περιοδικός Πίνακας» υποενότητες: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4
«Mερικές ιδιότητες και χρήσεις των μετάλλων» υποενότητες: 3.1, 3.4
«Ο άνθρακας» υποενότητες: 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6
Ενότητα 3η : «Οι υδρογονάνθρακες» υποενότητες: 1.1, 1.2
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΠΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : «Οργάνωση ζωής –βιολογικά συστήματα»
ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 1.1, 1.2 , 1.3
ΑΠΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: «Διατήρηση και συνέχεια της ζωής»
ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 5.1, 5.2, 5.3, 5.5, 5.6
ΑΓΓΛΙΚΑ
ΑΓΓΛΙΚΑ - Γ΄ Γυμνασίου Αρχάριοι (ΓΑΤΡΕΛΗ):
κεφάλαια 1, 2 3 (σελ. 29,31), 4 (σελ. 40,41,43,47,48), 5 (σελ. 49-54) από το Think Teen Student's Book Γ΄ Γυμνασίου Αρχάριοι
ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ (ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ)
THINK TEEN! (2nd grade)
STUDENT’S BOOK --- Unit 4 ,5,6 (p.57-110)
WORKBOOK (Pages 49-87)
ΓΑΛΛΙΚΑ (ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ)
. Méthode : Action.fr-gr3 , σελ. 27-70 (ενότητες , 1, 2,3) με το λεξιλόγιο που περιλαμβάνουν .
Αναλυτικότερα:
· Οι διάλογοι των ενοτήτων καθώς και οι ερωτήσεις κατανόησης που αναφέρονται σε αυτούς (pages 28-29, 48-49, 66-67)
· Demander un service, accepter de rendre service, refuser de rendre service : p68
· Parler de mes vacances passés er prochaines
· Verbes :
· Présent, Passé Composé, , Futur Proche, Futur Simple, des verbes : du 1er, du 2eme et du 3eme groupe et des verbes : avoir, être, aller, venir, faire, boire, lire, devoir, partir, voir, écrire, dire, vouloir, pouvoir, mettre
· Passé Composé avec « avoir » et « être » du 1er, du 2eme et du 3eme groupe
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1-3 από βιβλίο μαθητή και από τετράδιο εργασιών ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, η διδαχθείσα σε αυτές τις ενότητες (στο Βιβλίο του μαθητή και στο Τετράδιο εργασιών)
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
i)Παρακείμενος (Perfekt) με haben- sein, Mετοχή παρακειμένου ομαλός και ανώμαλος σχηματισμός (Πίνακας ανώμαλων ρημάτων στον παρακείμενο – επιλογή)
ii)Παρατατικός (Präteritum) των βοηθητικών ρημάτων (haben, sein)
iii)Τοπικές προθέσεις (Lokalangaben): in – auf
iv)Τροπική πρόθεση (Modalangabe): mit // ΔΟΤΙΚΗ (Δες σελ. 30-31 από το Βιβλίο του Μαθητή)